Jag vill ha en sub!

Jag är hungriiiiiiiiig! Men jag kan inte äta, får inte äta. Har vart och dragit ut en tand nämligen. Så nu är halva mitt face bortdomnat och om jag äter så kanske jag råkar bita av mig tungan. Och det vore ju väldigt onödigt. Har typ inte gjort nått i skolan idag. Stickade klart mina vantar i slöjden som tagit 5 månader. Haha! I kväll har vi Color Guard-träning.. Fast jag ska ta det lungt. Riskabelt att träna med morfin som pumpas runt i blodet tydligen. ;) Haha, nejdå. Men vad det nu är som man bedövar med. Sen får man ju inte missa Desperate Housewives heller. Enligt kanal5:s tralier, eller vad man ska kalla det, så ser det ut att bli riktigt spännande i kvällens avsnitt. Anyways, jag är så hungrig. I want a sub!

image14













 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Åh åh åh, sluta sukta mig! Jag är vrålhungrig :( Spana förresten in min blogg, utmanar dig att göra listan! (;

2007-05-15 @ 17:08:30
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: andreas

det ser gott ut :)

2007-05-15 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0