CSI:NY

Min trumvirvel går framåt.. Hehe, I think. Det låter så i alla fall men vem vet jag kanske gör helt fel. Imorn ska jag till tandläkaren i Etown och probably få tandställning i underkäken. Blääää! Orka.. Sen på kvällen har vi träning som vanligt. Om det är någon som dyker upp. Senast vi hade nått med color guarden var det ju bara tre av tio som kom. Jaja, speaking of colorguarding så har jag precis tejpat om min flagga (Förmodligen ingen som fattar vad jag snackar om, men skit samma). Upptäckte att jag hade tre hål (!!) i min flagga. Oops! Fast det syns inte så det gör inte så mycket. Luckily! Nu ska jag kolla på CSI:NY. Bye

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0