Cell Block Tango

Usch vad jag är trött.. Bestämde mig när jag kom hem för att ta en joggingtur med hunden. Det är så skönt att springa med henne för hon liksom drar en och då springar man ännu fortare och pressar sig själv ännu mer. Det är inte förräns man kommer hem som man märker hur jobbigt det egetnligen är. Note to self: Hazel har bättre kondis än mig och orkar därför springa dubbelt så fort, kom ihåg! Jaja, det va skönt att röra på sig. Jag inne på youtube i helgen och sökte på allt möjligt. Sen hittade jag det här klippet.. Cell Block Tango. Från filmen Chicago med Richard Gere, Cathrine Zeta Jones och Renee Zellweger. Sjukt bra film! Ni som inte har sett sen måste definitivt se den. Älskar just den här biten ur filmen speciellt. Dem är så grymt viga, jag fattar inte.. Gillar deras attityd också. So I took the shotgun of the wall and I fired two warningshots... intooo his heaaad!



Kommentarer
Postat av: andreas

hoppas inte min fru gör så :P

2007-06-02 @ 13:43:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0