Utmanad av Felicia

Tre saker jag inte förstår mig på:

Mathilda
Hur jag lyckas stöka ner mitt rum 20 minuter efter att jag har städat det.
Hur folk kan tycka det är roligt med matte och NO..

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
En dator
En lampa
En kamera

Jag sitter vid:
Datorn


Tre saker jag gör just nu:

Bloggar
Slår Mathilda
Chattar


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Träffa Johnny Depp!
Vart i alla världsdelar (har Afrika, Sydamerika och Australien kvar)
Åka snowboard i Canada


Tre saker jag kan:
Åka snowboard
Gå ner i spagat (näääästan!)
Laga mat

Tre saker jag inte kan:
Spela nått instrument
Duscha i mindre än 10 minuter
Få Marcus att hålla käft just nu!

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Hellogoodbye - Dear Jamie... Sincerely Me!
Stone sour - Zzyzx Rd. (Jag är helt såld på den låten)
Härmar Felicia och säger Al Gore!


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Nya color guard-kast
Hoppa på snowboard
Handvolt

Tre favoriträtter:
Fajitas
Tacos
Ribs


Tre personer jag utmanar:
Charlie
Mathilda (neej, jag orkar inte! säger hon just nu)
Simon


Kommentarer
Postat av: Felicia

aa men du tjena att du inte kan spela nått instrument. Du kan ju spela trummor och försök inte komma med nått till försvar för du är bra på det!!! Men du har du varit i sydamerika? :O
Puss puss älskar dig

2007-06-24 @ 18:39:34
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Charlie

Okej, ska göra den alldeles strax! :) Puss

2007-06-24 @ 18:40:48
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Felicia: Nej, jusste. Sydamerika också.. Det glömde jag. Men asså jag kan spela lite trummor men inte liksom så att det är värt att kallas "spela" (; Puss älskar dig
.
Charlie: Gör så! :D Puss

2007-06-24 @ 20:25:29
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0