Nationaldagen

Idag vaknade jag strax efter åtta och fick panik för att klockan var så mycket. Sen insåg jag att det var ledigt idag och somnade om och sov till tio. Jag gick upp, åt frukost, gjorde lite matte, gjorde mig iordning för dagen och sen packade jag ner mina badkläder i en väska som mami hade ställt fram. Sen åkte jag och familjen ut och tog båten till en mysig ö där vi spenderade dagen. Lyckades göra mig rejält illa också. Jag hoppade i land först och skulle förtöja båten. Men så halkade jag på typ sjögräs på en klippa och nu har jag skiitont i rumpan och kan knappt sitta.. Men förrutom den lilla incidenten har min dag varit bra. Har legat på en klippa och solat större delen av dagen och med resultat kan jag ju säga. Har fått massor med färg idag..  which I'm very proud for! Sen vi kom hem har jag hunnit göra lite matte till. Ska göra de 8 sista talen i skolan imorn och sen göra provet. And then I'm done. Foreveeer! Eller ja, forever klar med 9:ans mattebok i alla fall. He he!

Svenska flaggans dag idag, och apropå flaggor gjorde jag misstaget att låta Felicia ta med sig min flagga hem. För jag ska sova hos henne fredag - lördag och vi har uppvisning på Gripsholm på lördag morgon. Anyways, jag som normalt brukar flagga en liten stund varje dag håller nu på att gå under. Jag var till och med på desperat i helgen att jag tog en kratta och snurrade med. Haha, patetiskt! Jag vet inte vad jag egentligen försöker säga.. I miss my flag that's all. Nu: Dusch och sen säsongens sista Grey's.

Kommentarer
Postat av: andreas

fan det är det skönaste som finns när man vaknar den tiden man ungefär brukar gå upp när det är skola, så inser man att man är ledig! fysatan vilken känsla :D

2007-06-07 @ 16:00:37
Postat av: Johanna

Andreas: Ja, det är sant ! Fast nått som är ännu skönare är de här sista dagarna när man inte gör nånting och bara går runt och slappar eller sitter och chillar. (=

2007-06-07 @ 16:45:14
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0