My favourite place on earth

God morgon. Eller inte... Jag vaknade kl. 12 idag. Klockan tolv! Seriöst jag tror typ aldrig att jag har vaknat så sent. Kanske någon enstaka gång men annars brukar jag inte kunna sova till mer än elva. Hur sent (eller tidigt) jag än går och lägger mig. Jaja, dagen har jag hittills spenderat ute på en solstol på altanen. Med senaste Vecko Revyn och min bok. Härligt! Resten av mi familia är iväg och spelar golf med lite människor. Tänkte först hänga med men sen insåg jag hur tråkigt det skulle bli. Så jag stannade hemma. Kan fortfarande inte fatta att vi har lov. Och om mindre än en vecka är det midsommar också. I love midsommar! Blommor, bada, dansa, sill, släkt. Så mysigt! Och så har det säkert nått med att göra att jag fyller år runt midsommar och ibland samma dag. Och sen några dagar efter min födelsedag, den 25, så åker vi ner till Frankrike. My god vad jag har längtat. Har inte varit på Lavelane på fem år.. Jag kommer inte vilja åka hem därifrån. Det är verkligen min favvoplats på hela jorden. I två hela veckor ska jag bara ligga framför poolen och steka i solen. Hehe, de rimmar. Jag läängtar så! Lägger in en bild på utsikten och poolen. Lovar att lägga in massor med bilder sen när jag kommer hem också. Nu ska jag ut i solen igen..

image70

Kommentarer
Postat av: andreas

jag vaknade faktisk ovanligt tidigt imorse, vid nio typ. men det var bara för att jag inte kunde få ur en asjobbig tanke ur huvudet.

2007-06-16 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0