Låångt inlägg

Jag.håller.seriöst.på.att.dö.av.värmen!  Det är liksom så varmt att man bränner sig bara av att bara ute. Helt sjukt alltså.. Jaja, det här kommer bli ett sånt här långt inlägg. För eftersom jag inte har skrivit sen i torsdags så har jag massor att skriva om.

Gårdagen började med spexfotografering av våran klass. Det va kul! Det flesta hade faktiskt klätt ut sig. Sen bakade vi i våra språkgrupper och åt lunch. Kl. 12.45 satte vi oss i minibussar och åkte mot oxelösund. Vet inte hur det gick till men jag råkade hamna i killarnas buss och tro mig det är inte någonting jag gör om. Haha, ska inte nämna några namn men det var inte mycket kläder dem hade på sig. Anyways, vi kom fram till Bodaborg halvt döda av värmen. När vi kom dit fick vi information och vart indelade i grupper. Fy fan va sur jag blev. Det var liksom våran klassresa och dem hade bestämt allting. Allting! Mitt "lag" bestod av mig och tre killar som jag typ inte känner eller umgås med. Så jag bytte till Felicias lag. Föräldrarna vart inte så glada. Hehe! Sen efter middagen (som vi åt vid 17 =S ) så sket typ alla i de så kallade "lagen" och sprang runt i egna grupper. Men i storts sätt måste jag säga att det var ett bra val av föräldrarna att åka dit. Det va kul. Men jobbigt och varmt som in i helvete. Ångbastu i vartenda rum. Vart helt slut i armarna när vi åkte därifrån av all klättring på klätterväggar.

Imorse gick jag och Felicia upp strax efter åtta och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi ner till Greipsholms slott där vi mötte upp med color guarden och bandet. Den här gången var det fyra som kom. Inklusive mig och F. Så himla trist att det aldrig är folk som dyker upp. Men men, Lasse kickade dem som inte hört av sig idag så. He he..

Som sagt, långt inlägg idag. Vet inte ens om jag fick med allt. Men i så fall lägger jag till det senare. Bilder kommer också. Så fort jag har fått dem. Haha. Nu ska jag städa mitt rum, vå ska ha gäster ikväll. Ciao !

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jaaa visst är det varmt? Håller typ också på dö av värmen haha.. Puss

2007-06-09 @ 22:11:48
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0