Kalajs imorgon

Alltså blä vilket tråkigt väder. Kul att grilla när det regnar liksom... inte! Jaja, ska snart ner på stan en sväng med mamma och handla saker till morgondagen. Då ska vi nämligen ha kalas.. jag och min lillebrorsa för släkten. Igår när vi skulle åka hem från mormor och morfar fick jag en kram och puss på kinden av min yngsta kusin. Han är 5 år;

Jag: Men vet du, vi ses ju på söndag också!
Han: Varför?
Jag: För då ska jag och Oscar ha kalas.
Han: Vadå?
Jag: Vi ska ha kalas för att vi snart fyller år.
Han: Vad är det?
Jag. Kalas? Vadå vad är kalas?
Han: Jahaa, Kalas! Jamen ååh... *världens smile*

Hahaha, så otroligt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0