Etown och poolbad

Dagen har jag spenderat först i eskilstuna och sen i grannens pool. Jag är sjukt trött. Allting har typ snurrat för mig idag så jag ska gå och lägga mig snart tror jag. Jaja, Eskilstuna var trevligt. Åkte först till Tuna Park och sen in till city. Köpte ett skitsnygg rosa linne på GinaTricot och en guldigt diadem. Sen köpte jag trosor och två linnen till på H&M.. Letade efter skor på ett antal ställen men hittade inga tyvärr. Får väl gå barfota på skolavslutningen då. Sen när vi kom hem gick vi över till våra grannar och badade i några timmar i deras pool. Det va skönt! Haha, deras yngsta son stod med vatten spridare och spruta vatten under altanen. Sen efter ett tag flög det upp en fjäril som han började jaga. Jusste, hehe kanske ska nämna att han är snart tre år. Och så sa hans mamma till honom att låta fjärillen vara för det var bara en fjärill. Haha, "nää, det är ju en mås!" Så himla sött. Imorn är det skola igen. eller well det är ju inget jobb direkt eftersom betygen sätts imorn och allt lämnades in i fredags. Så imorn ska vi repa hela dagen inför 9:ans konsert som är på tisdag. Det blir säkert kul. Nu ska jag sova, och hoppas att allting slutar snurra. Godnatt


image58

Kommentarer
Postat av: Charlie

Häääärligt :) Jag vill också ha pool, nuu!
Du får visa bild på linnet sen :) Puss babe

2007-06-11 @ 15:47:37
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0