Eragon

Jag har spenderat de senaste timmarna (sen jag bloggade sist) först på abborberget där jag, Mathilda och Oscar badade. Det va kallt! Sen cyklade vi hem igen och åt middag. Med sushi till förrätt. My God va gott det är! Sen har vi hoppat studsmatta så att jag är alldeles yr och spelat tre omgångar kubb. Hur vi än höll på och bytte lag hit och dit så slutade det alltid med att mitt lag vann. What does that tell you? Hehe, I've got kubb-skills!

Nu ska vi kolla på filmen Eragon som min lillebror fick i present idag. Han på bilden (jag tror han heter Murtagh eller nått sånt i filmen) är faktiskt riktigt söt. Eller egentligen är han kanske inte det, men som sagt.. badboy-heroes! Ha en trevlig kväll!

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0