Blir inte alltid som man tänkt sig.

Nu har jag precis kommit hem från uppvisningen. Det gick halvbra. De blåste rätt mycket och med tanke på att vi stod på ett tak så kändes det rätt riskabelt att kasta. Men vi gjorde vårt bästa och det är väl det som räknas. Fick ett antal tusen för spelningen i alla fall. Hehe.. Men tydligen hade våran kära manager Lasse inte berättat allt. Jo visst, vi skulle stå på et tak det visste vi. Men att det taket var 8 meter högt hade ingen fått reda på. Eller att hela grejen var en överaskning och att vi inte fick synas förrän bandet började spela. Mina ben skakar fortfarande lite. Usch, jag är så höjdrädd.. Men det gick som sagt hyfsat bra. För att vara 8 meter upp i luften för sju halvt höjdrädd tjejer och kasta flagga medans det blåser. He he.. Det blir ingen Pirates i etown idag heller. Det blev så krångligt med alla tåg hit och dit. Men vi ska se Spiderman tre istället.  ;D Jaha, så var sommarvädret tillbaka också. Det är konstigt egentligen, sol och varmt på helgen med pissigt och regnigt på veckodagarna. Fast det är ju helgen som är veckans höjdpunkt. Nu ska jag ta och plugga lite. (:  Hejs

Kommentarer
Postat av: khazana

haha jag har värsta bilden på Mr X
jag skickar den till din hotmail
puss

2007-06-02 @ 18:55:34
URL: http://khazana.blogg.se
Postat av: Charlie

8 meter?! Fan vad läskigt :| Puss

2007-06-02 @ 19:00:43
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0