Bu!

Igår var det den första september, jag och min prins har varit tillsammans i 11 månader.
Tihi.. jag är så tokigt kär.

Idag hade vi våran kortaste dag, börjar 8.30 och slutar 11.45. Men damn it vad tror ni jag gör? Jo, anmäler mig till att en typ uppsatsskrivar-tävling. Där fyra stycken blir uttagna att delta i EUP (europapeiskaungdomsparliamentet).. Och nja, jag vet inte hur det gick. Känns lite onödigt att jag satt kvar i skolan till halv sex om det inte ger nånting.

Men men.. efter skolan åkte jag hem till baby och myste med honom. Vi kollade på tv och lagade ungspannkaka. Nu är jag hemma och kollar på Halvtid Rheinfeldt. Och bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0