Kul liv, liksom.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
 91:a.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? En.
Vad tycker du om kärlek? Det är det bästa som finns.
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja, bl.a. Charlie, Felicia och Mathilda.
Har du svårt för att bli kär? Jag vet inte, jag blev lätt kär i Andreas.
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag.
Ångrar du det? Absolut inte.
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Idag, tror jag.
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja.
Playat? Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Nej.
Hånglat med fler än 50 pers: Haha, nej.
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte det?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, det har jag nog. Kan dock inte tänka på nått nu.
Varit nykter på nyårsafton? Alla hittills ja.
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Mjo, typ cyklat utan hjälm.
Blivit polisanmäld? Nej.
Fått din mamma att gråta? Det har jag nog tyvärr.
Slagit ner någon? Nej, inte seriöst. Brottat ner någon i sängen kanske..
Skämts över dina föräldrar? Verkligen inte, mina päron är bäst!
Skämts över dig själv? Någon gång säkert.  
Sagt jag älskar dig och menat det? Varje gång!
Tar du droger? Nej, och kommer aldrig göra heller.
Dricker du? Självklart.. mjölk asså.
Vilka kläder sover du i? undies och t-shirt.
Vad hatar du verkligen? falska människor och ormar.
Varit kär? Ja, är kär nu.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Haha, jaa kanske när man liten. Fast då var det ju inte kär på riktigt liksom.
Är du ensam nu? Japp.
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Förrutom jag själv? Min baby.
Såg dig gråta? Andreas.
Fick dig att gråta? Oj, det vet jag inte.
Du delade en cigg med? Ingen, eftersom jag aldrig ens rört en äcklig cigarett.
Du gick på bio med? Min pojkvän.
Skällde på dig? Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0