Hit me with your best shot

Nu har jag precis kommit hem från Etown, har varit hos the denist. Och trots att älsklingen har tandläkar-skräck var han gullig och följde med !
Idag hade vi våran korstaste dag, börjar 10 och slutar 12.30 .. Jag älskar företagseknomi, från att ha varit de absolut tråkigaste ämnet har de nu blivit de roligaste, varför? Byte av lärare! Nu vill jag inte ens att lektionerna ska ta slut .

Jaja, nu ska jag ta och plugga lite engelska. Hahaha, typiskt mig att sitta och geeka engelska-läxan redan idag. Den är tills på onsdag. Well well .. Sen ska jag äta och sen följa med Olivia och titta på hockey och träffa A efter hans träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0