Veckan icke-plugg-planer

Har jag sagt att jag inte har något plugg den här veckan och
knappt ens något fram till påsklovet? Det har jag i varje fall
inte och jag kan knappt tro att det är sant! Därför ska jag den
här vecka ägna mig åt saker jag annars inte kan göra pga. allt
plugg: träääna massor, följa alla mina tv-serier på kvällarna
och vara extra mycket med baby (mellan alla hans träningar).
På fredag är det dessutom fredagsfika med brudsen och på
lördag ska jag till sthlm för att shoppa och kolla efter en bal-
klänning. Åh balen kommer bli så bra, längtar längtat längtar!
Sounds like a great week right?


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Ja! jag såg dig idag på balanze :P

2010-03-22 @ 22:16:25
URL: http://ebola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0