Studentmössa

Usch vad jag är seg i huvudet! Är nyss hemkommen från en
debatt på skolan mellan alla ungdomsförbund. Jag skulle kunna
säga så mycket elaka saker om personer som inte har samma
syn på livet som jag. Men orkar inte, jag blir bara förbannad!!!
Stackars lille ung-vänsterpojke som trodde man behövt läsa
(hela) bibeln för att vara medlem i kdu, men hallå?

Just nu sitter jag och försöker skriva klart en uppsats men det
är inte så jävla lätt när man inte fått in alla i gruppens delar så
man kan skriva klart, schyssta kompisar man har liksom?!

Och så sitter jag med min studentmössa på mig (den är så fiiin)
för att forma den innan dagen med stort D. Den måste ju passa ;)



Kommentarer
Postat av: Kathrine

söööt! Dock önskar jag att min kommit by now. alltså den andra ....

2010-03-17 @ 20:03:51
URL: http://violakathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0