Delfinskötare

Tränade Aerobics tidigare idag, mycket skönt :)
Sen åkte jag hem och käkade våfflor och nu har
jag kollat på Bella&Tyra-show, jag vill också bli
delfinskötare! Såg ju hur coolt som helst ut ju!

Imorgon är det fredag igen och efter skolan blir
det som vanligt fredagsfika med brudarna, vi ska
fira Hanna som fyller år idag och mysa som vanligt!
Sen blir det jobb på UB, jag och Kattis står i tvåan :D

Förövrigt har jag punka på min cykel och det suger!
Och så har fått väldans lust att tatuera mig, men vad?


Update: Haha insåg precis att inlägget blev som en rebus typ ;) för på gymmet idag var det en tjej som hade tatuerat en delfin, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0