Idag har jag:

1) Ritat fula bilder i paint som sammafattar samtalen vid middagsbordet.
2) Gillat mina egna inlägg till folk på face (sjukt omoget Johanna!)
3) Roat mig med att skriva in svenska ord som inte finns på engelska
    i google translate för att sedan lyssna på hur de uttalas..
4) Misstolkat allt till något roligare.
5) Massa andra knäppa grejer!

Det märks att jag gick och la mig för sent igår, sov alldeles för lite inatt och gick upp på TOK för tidigt! Dessutom blir man ju lite flummig i huvudet av att umgås med Ebba som bara är så nykär att de rosa moln hon svävar, hoppar, och studsar runt på omger en och liksom mofflas in i öronen och gör hjärnan lite... fluffig?



See? Nu ska jag definitivt sova innan detta går över styr.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

AWESOMEEEEEEEEEE

2010-01-08 @ 17:50:46
Postat av: Charlie

Haha jaa I remember :D Svagt minne dock!<3

2010-01-09 @ 00:43:33
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0