Framtiden är skrämmande

In a better mood idag, som tur är! Lång skoldag med dubbel
folkrätt, lunch, svenska, religionsprov och som pricken över i
ett ES-möte. Var en sjukt duktig kille som föreläste! En föredetta
Europaelev som pratade om ditt liv, ditt val.. Allt vad man kan
och borde göra efter studenten - peppande och motiverande! Ska
skaffa mig en bok och skriva upp alla min ambitioner och mål i livet!

Det är så mycket jag vill men som känner att jag inte kan, har tid
med eller vågar göra. Men jag ska sluta tänka så nu! Ska börja
göra det som känns rätt för stunden. Och jag vet att vad jag än
gör så kommer du alltid finnas vid min sida och stötta mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0