Efterlängtad träning ikväll!

Helgen gick åt att fira Andys pappa, Andreas själv och min far.
Mycket den helgen alltså, haha. Nu har skolan kört igång igen
och trots att jag bara läser ämnen jag verkligen valt själv och
tycker är intressanta är jag inte ett dugg pepp. Typ bara tanken
på att det inte är långt kvar som får mig att palla skolan.

Jag är så jäkla pepp på PA dock (-ärligt ja!) men det finns ju
liksom ingen tid till det när man har andra ämnena också. Blä!

Ikväll ska jag äntligen träna igen, var många veckor sen och nu
har jag ju fått massa snygga gymkläder i julklapp också. Ärsuper-
pepp och vill typ träna i 3 timmar om jag ska gå på alla pass jag
känner för idag - step-up, afro-moves, core ball och yoga.
Men det kanske blir för mycket? Får se vad det blir.

Nu ska jag läsa Avancerad förhörs- och intervjumetodik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0