Skön fredag!

Idag är en bra dag. Rolig eg-rättslektion som vanligt med lasse-fika i mitten :) sen svenskalektion och mitt tal gick superbra, skönt att vara klar med det :D sen var det lunch och slutligen naturlektion där vi kollade på film om världens 20 farligaste drogor. Efter skolan gick jag och Kathrine till UB och lämnade alla pengar för biljetterna inför 50-dagarsfesten imorn (SÅÅÅ TAGGGGAD :D) och sen traskade vi hem till henne med varsin glass i handen. Mötte Emma på vägen också :) hemma hos Kathrine bakade Kattis muffins som vi smaskade i oss ute i solen på balkongen, hur nice? :D


Nu sitter jag hemma och gör mest ingenting.. Päronen har gäster så jag underhåller mig själv :) kanske skulle ta och plugga lite? Neeej nån måtta får det vara ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0