Min drömframtid

Andy messade godnatt och stängde av mobilen
vid 19.30.. ska snart göra detsamma. Fett trött!
(fast till skillnad från A ska jag inte upp kl. 05)

Tänkt mycket på framtiden de senaste dagarna:
Mitt drömsenario (om exakt ett år) är att sitta i
en fin lägenhet precis utanför shtlm city, nyss
hemkommen från jobbet som assistent åt nån
cool advokat eller åklagare. Bo tillsammans med
Andy och en söt liten kattunge, dem får syssla
med vad de vill på vardagarna. Och om typ en
månad dra upp till trysil och säsonga där medans
Andreas gör röjdykarlumpen.. Sen vet jag inte
vad som händer men jag vet vem det kommer
hända med, och det är allt jag bryr mig om !


Kommentarer
Postat av: Kathrine

NAEW :D såg likheter mellan din framtid och mitt liv just nu :P det mesta stämde utom staden, jobbet och pojkvännen ;) hehe

puss darling

2009-11-04 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0