Friluftsdag och uppvisning

Idag hade vi friluftsdag/friidrott. Det började bra med dragkamp, jag var coach. Vi kom trea! Sen kastade jag spjut, hoppade längdhopp, sprang 100 meter * 2 och kastade kula. Efter det begav jag mig till kulturskolan. Åt lunch och åkte sedan iväg och hade uppvisning. Det gick åt satan. Orkan ute (som allktid när vi ska uppträda) och solen i ögonen. Wonderful..
 
Nu är jag hemma och ska sätta mig och plugga matte, he he. Jag gillar de här sista veckorna i skolan. Dels för att vi inte har så mycket och dels för att man nu börjar få reda på vad man ska få i slutbetyg. Och mitt hårda slit brukar faktiskt visa sig värt. Ta geografiuppsatsen till exempel.. som jag satt uppe dag som natt med i en vecka - mvg. Sköönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0