Helgen..

Helgen har varit kanoners.
I fredags efter lunch åkte jag in till staden och mötte min babe. Vi köpte lite godis,  lämnade in hans klocka och sen hoppade jag på tåget till huvudstaden. På centralen möttes jag av min gudmor som jag gjorde sällis med hem till dem där Mathilda var, of course. Sen följde jag med henne till stallet och kollade när hon red. Hon var jätteduktig, och jag blev inte lite avis.. usch vad jag saknar ridningen/hoppningen.

Sen åkte vi hem till dem igen och avnjöt en alldeles delikat middag, M took a shower och sen bar det av mot bion. Vi såg premiären av Bride Wars, en riktigt bra och rolig film.

Igår efter fukost åkte vi in till stan for some shopping.
Vi köpte varsin svart tubkjol och jag köpte en kavaj !

Sen liftade jag hem till stränkan med ett trevligt par, deras son Oscar och deras bruna labrador Hazel. Dem hade varit och köpt ett helt snowboard-kit till Oscar, which made me pretty avis.

Nu ska jag avnjuta en trevlig söndagsstek med familjen och farmor, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0