Känsliga läsare varnas...

.... Långt inlägg!

Igår var jag som sagt i eskilstuna hos tandläkaren. Där fick jag beskedet om att den 18/2, alltså om två veckor, ska jag få ta bort även underrälsen. Så sen är totallt brace-fri! Efter besöket hos käftis tog jag mig en liten shopping-runda. Gick till H&M och köpte chinos, läppglans (eftersom jag alltid lyckas tappa bort alla) och hårspännen. Skorna eller solglajjerna jag skulle köpa fanns inte, så det blir till att beställa.. Satte mig på Espresso house och tog en chailatte och pluggade geografi medans jag väntade på att pappa skulle hämta upp mig med bilen.

Idag har varit en låång dag! Började med 2 lektioner där jag reovisade både det ena och det andra. Sen mötte jag Andreas på stan och vi bikade hem till honom. Åt pizza, kollade film, myste och pluggade.. sen hem och gå ut med hunden på promenad. För att sedan åka tillbaka (!) till skolan för lektion - idrott. Idag hade vi latinojazz vilket var skiitkul!

Efter idrotten åkte jag hem och fortsatte plugga på vår företagspresentation som vi ska ha inför klassen imorn. Åt middag - pastakorv. Vilket tydligen (enligt Andreas) är det jag kommer få leva på resten av livet, så det är lika bra att vänja sig. ;)

Klockan 20 åkte jag ner till gymmet för att dra igång säsongens color guard igen. Den här teminen kommer bli skitkul! Vi ska ragga folk (någon som vill börja?) och bli bättre än någonsin. Dessutom har vi massa roliga uppträdanden att se fram emot. Västerås tattoo i april och kanske t.o.m. EM i september..

Nu: bedtime-stories.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Chailatte: Yum =)

Bracefree: Kul för dig då....

2009-02-05 @ 15:36:05
URL: http://mthilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0