Jag blir nya Elle Woods!

Ju mer jag läser om rättskunskap, juridik och i vissa fall samhällskunskap blir jag mer och mer säker på att det är mitt kall. Jag brinner verkligen för det här med juridik, tycker det är hur intressant som helst!
Jag ska bli världens bästa advokat/åklagare!


Just nu sitter jag och researchar på dödsstraff, vilket vi ska ha debatt om på ondagens samhällskunskapslektion, och passar sötOlle som är här. Ikväll blir det myskväll (som alltid?) med melodifestivalen och Rosa Pantern - världen bästa film! Imorgon ringer klockan 06.00, då bär det av mot kungsberget med skolan. Och jag ska äntligen få boarda lite, det var alldeles för länge sen!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SJälv är man i Kittelfjäll och skidar, tre dagar! =) Men du får säkert kul i Kungsberget, deras snö är ju... fantastisk jämfört med Kittelfjälls. Jag blir så himla avundsjuk på dig! Men nu ska jag gå 50 meter och köpa godis för andra gången idag, KISSES <3

2009-02-07 @ 21:13:34
URL: http://mthilda.devote.se
Postat av: Johanna

Mathilda: Nää va nice! Jag fick bara en dag ;( Vadå hur är snön där då? Vart ligger det förresten? Åh, jag vill osså ha godiiis :D lööv <3

2009-02-08 @ 19:09:56
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Johanna: Ligger långt upp i Sverige, Norrland. Sjukt bra snö, puder varje dag! Assbra backar också =) Och inte mycket folk heller, stod inte i liftkö en enda gång! Men det var ganska kallt däremot, minus tjugo och min näsa fick stryk av kylan...

2009-02-09 @ 07:26:06
URL: http://mthilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0