Hemma igen.

Veckan på Lanzarote var härlig. Promenader, plugg, läsande, solade, badande (once!) och lite utflykter runt ön.

Kom hem i fredags kväll/natt och mötte Andreas utanför dörren. Oj så glad jag blev! Det bästa med att vara hemifrån är att komma tillbaka till dem man saknat. Och OM jag saknat alla hemma.. Så, it's good to be home! :)

Igår träffade jag bästa Kathie, vi kollade på stcupen (fotboll) och pratade om allt mellan himmel och jord, sådär som det ska vara. Dessutom var Andreas snigg som vanligt i matchuniform och hårband. i like!

På kvällen åkte vi hem till kusinerna för att fira min morbror. My cous plattade mitt hår och sa att jag såg ut som Blair.. ;) Hö hö. Tror det mest hade att göra med deademet dock.
Sen smet jag hem till A och kollade på film där en stund och sen åkte vi hem till mig och kollade på Batman: the dark knight som vi hade hemma.

Nu ska jag.... tatatataam.. p l u g g a  m a t t e = långsamt och plågande trasas sönder inifrån för att sedan avlida på tal C1203. Buuööööh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0