Slut på sommarlov och början av något nytt

Nu har jag haft sommarlov i drygt två månader.
Det har gått sjukt fort, men det gör det ju alltid!

Självklart finns det folk som man önskar att man
träffat mer och saker som man inte hunnit göra,
Men trots det så tycker jag att jag har haft ett
alldeles underbart lov.

Nu är det två dagar kvar till skolan början igen
och om det är något jag lärt mig under tiden på
Europa så är det att plugget sätter igång ganska
omgående! Men det gör inte så mycket.. Även om
sommaren kanske inte gett mig allt jag velat så
har jag faktiskt inte pluggat på drygt 2 månader!
(Förrutom körkortteorin) och det har varit så
fruktansvärt skönt!!!!

Men nu är jag taggad igen, taggad att läsa de ämnen
jag själv valt (juridik), taggad att pumpa min hjärna på
ny kunskap, taggad på att skriva mvg på proven, taggad
på allt annat som har med skolan att göra: kompisarna,
festerna, kaffe på Lauras och allt det där som hör till!

Kort sagt så har sommaren varit underbar, och även om
jag inte tackat nej till en månad sommar till så är jag nöjd.
Nöjd och taggad på att dra igång vardagen igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0