Slipping threw my fingers.

Efter 10 timmars sömn känner jag mig bättre, men fortfarande inte helt frisk. Skola blir det i alla fall.. Det är faktiskt roligaste dagen i skolan idag. Eftersom engelska, på grund av EN anledning, har fått flytta ner till bland mina minst roliga ämnen så står nu Företagsekonomi och geografi högst upp. Och det har jag idag + UF.

Sen efter skolan ska jag hämta ut mina vinterstövlar som jag lämnade in till skomakaren igår och så ska jag träna, om jag orkar.



Man ska alltid ge folk en chans att vara ärliga,
men inte fler.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tydligen så räcker det inte att vara ärlig ...

2008-09-18 @ 20:27:09
Postat av: Johanna

Jodå. Det jag bara vill påpeka är att man inte bara kan tro på rykten man hör och dra förhastade slutsatser utav det. Man ska alltid ta reda på saker själv och ge folk en chans. Det var bara det jag menade. (:

2008-09-18 @ 22:33:03
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0