Shoe-obsession.

Tror ni dem helvetes skorna fanns kvar när jag skulle köpa dem igår eller?
Nej, så jag tröstköpte ett par vita pumps istället.

Tror ni dem fanns kvar sen på nätet när jag skulle köpa dem därifrån sen igårkväll eller?
Nej, självklart inte. Så jag fick nöja mig med det andra jag köpte:

En outfit till lördag, bestående av satinskjol och rosa linne från Gina tricot, där köpte jag också ett svart skärp och ett par satinbrallor. Har gått och velat ha det jättelänge och tänkt att jag ska köpa, och så hittar jag de.. För 99 spänn. 99:- !
Sen köpte jag en skarf och lite hårprylar från H&M.

Gårdagen avslutades sen med fotbollmatch-tittande.
Duktig flickvän !

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ska du inte köpa mina boots ?! :o :(

2008-09-24 @ 17:32:06
URL: http://wandels.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag får sen, skulle gärna vilja! För då mååste vi träffas, det måste vi i vilket fall göra snart men då har vi en riktig anledning så att det vekrligen blir av.



Men jag skulle vara jätte tacksam och jag fick en bild?

2008-09-24 @ 17:44:30
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0