Måndagar är alltid jobbigast

Skola.
Sen åkte jag och mina bro's hem till mig och pluggade intek, åt popcorn och skrattade.
Nu har jag precis ätit middag i min ensamhet. Makaroner och korv, vilket är det jag kommer få äta till middag resten av mitt liv. Det har min pojke talat om så fint för mig.

Snart ska jag och Patte ner till gymmet och dra igång color guarden för säsongen. Det här året ska vi satsa på att läsa småknoddar, typ femteklassare.

Imorgon är ingen rolig dag, trots att jag slutar innan 12. För först har vi redovisning i internationell ekonomi och sen en samhällsdebatt mellan riksdagspatierna. Som tur är behöver jag i alla fall inte göra företagsekonomiprovet imorn, jag var en av de få som G på det provet i våras  ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0