Soliga dagar.

Idag har varit en ganska slapp chilldag. Gått in till och hem från stan ett antal gånger, eller typ 2. Men det känns som mer.

Nu börjar egentligen min träning, men eftersom det bara var jag som skulle medverka så flyttade jag hem träningen till min gräsmatta. På lördag ska jag till Kalmar och instruera Color guard för ett 20tal tjejor.
Jag är ju trots allt bland de bästa i Sverige ;)

Kl. 20 kommer min babe till mig, då ska jag laga middag år honom - nachos. Sen ska vi till grannen och kolla fotboll och sen ska vi sova hos mig. Imorgon ska jag gå på Montessoris skolavslutning. Bara för att det är tradition, och för att ändå inte kommer kännas som sommarlov förrän jag varit på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0