-

Jag tror inte ni har en jävla aning om hur mycket ni sårar mig. Hur in i helvete ont det gör i mig när ni skrattar och slänger elaka kommentarer. Och det spelar ingen roll hur många gånger ni säger att ja inte ska ta åt mig eller att ni bara skojar för det gör lika ont ändå.. Det kanske är dumt mig att inte låta er se mina tårar. För jag tror inte ni fattar hur ledsen jag faktiskt blir. Men jag orkar inte mer.. ni får skylla er själva. Jag blir bara nedvärderad och ledsen av att vara med er så det är slut på det nu. Jag tänker inte stå ut med era taskiga anrop och kommentarer, som enligt er bara är humor. Det är inte humor för mig, utan det gör mitt liv lite sämre varje gång. Det är inte kul att få höra saker som "Haha var va du i lördags då? Nej, jusste du var ju inte bjuuden!" Jag är mycket medveten om att jag inte var bjuden och jag tycker det var jättetråkigt. Ni behöver inte säga det till mig. Och att dessutom fråga exakt hur långt jag sjunkigt för inte saken bättre. Men jag bryr mig inte om att ni inte gillar dem jag umgås med, för jag mår så många gånger bättre när jag umgås med dem än när jag är med er. Ni får väl tycka att jag umgås med fel människor och att det gör att jag sjunkigt lågt.. Men inte fan vill jag hellre vara med er när ni beter er som ni gör. Ni får mig att må dåligt och det är inget som jag tänker utsätta mig för.

Nu kan jag inte skriva mer, för jag ser inget genom tårarna.  

Kommentarer
Postat av: Pär

Vet inte vad det handlar om. Men bra jobbat jojo. Stå på dig!!! Kram

2008-06-03 @ 23:09:22
Postat av: Kathrine<3Johanna

Gumman, Jag älskar dig så himla mycker och har god lust att SLÅ dem så sjukt hårt men vet du vad, det kommer inte ge ngnting alls. De kommer nog aldrig fatta. Kanske älskling is it to late to apologize, kanske så inser de snart själva !

JAG ÄLSKAR DIG JOHANNA MOHLIN!

2008-06-04 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0