Helgen som gått

Så vad hände i helgen då?
Jo det ska jag tala om för er.

I fredags jobbade jag fram till 18 där jag sedan slängde i mig min middag i läskförrådet, glamoröst. Sen snabbt hem och duscha och fixa mig innan jag och Martine cyklade ner till A's brygga för att där träffa honom, Olivia, Gustav, Felix och Andreas. Sen kom födelsedagsbarnet Hugo, Christine och Sofie med båten och hämtade upp oss. Därifrån bar det ut till rullingen där vi satt och hade det mysigt. Grillade marshmallows, pratade och kollade på när Adam åkte wakwboard. Sen åkte vi tillbaka och frågan var vad vi skulle hitta på. Hade tänkt att dra vidare till F som hade partaj men eftersom klockan blev rätt mycket innan vi kom iväg och jag skulle upp relativt tidigt drog vi istället upp till promille hill. A, där jag bor alltså.

I lördags jobbade också. Fram till fyra då jag även då åkte hem och duschade och fixade mig för fest. Eller ja, för öppet hus. Min moster fyller nämligen år idag.. Sen åkte jag vidare hem till Christine där vi spelade kort hade trevligt. Därefter bar det vidare till Adam där vi satt och chillade och pratade.

I söndags jobbade jag också. Fram till fyra då med och sen åkte jag hem och bytte denna gång om till badkläder och följde med mina päron ut ill mormor och morfar för att bada. Fast jag badade aldrig utan satt mest klistrad i min bok, sjöjungfrun. Sen åkte vi hem och åt middag och jag åkte vidare hem till Andreas för att spenade några sista timmar med honom innan avfärd.

För nu är han i Danmark i en vecka, på Danacup. Jag kommer sakna dig min prins, men jag hoppas att du får jätteroligt.


Ska berätta om gårdagens shopping senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0