Ooooh, never ever gonna let ya go

Woooow, jag har sjunkigt till en riiktigt låg nivå nu asså.. inte bra!
Jag veet, att jag borde plugga, men de gör jag inte. Ingen självdisiplin whatsoever. Och då skulle man ju kunna tro att jag gör något viktigare.. typ städar mitt rum som egetnligen borde gjorts för länge sen. Men nej, jag sitter och lyssnar igenom gamla skivor. Just nu Westlife! På hösta volym.. Vilket  faktiskt riktigt mysigt, med tanke på att jag sitter här alldeles ensam i mörkret.
Aaah, romantik! och minnen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter sköönt tycker jag :]
Nu har jag äntligen skaffat mig en ny blogg, du sa att du kunde hjälpa mig! Säg till så ska du få mitt lösen! :) Saknar dig

2008-01-12 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0