You will always be a part of me


Att förändras är en del i att bli vuxen, att utvecklas och lämna delar av de förflutna. 
Att glömma bort och gå vidare.
Man lär sig att leva utan vissa saker, som man kanske inte trott varit möjligt. 
De delar som inte anses nödvändiga, då nya delar upptäcks.
Men du är en av de delar som jag aldrig kommer kunna leva utan,
en av dem som gör mig till den jag är.

Jag saknar dig så att det gör ont i mig och det finns stunder när jag inte kan andas.
Stunder när jag gråter och skakar, av rädsla för att förlora dig .

Vi hör ihop du och jag,
och så kommer det alltid att vara.

Jag hoppas att du vet att jag aldrig kommer lämna dig,
och att du förstår att jag inte kan leva utan dig !




 
Jag älskar dig ..

Kommentarer
Postat av: peff

lär mig göra sådär med youtube klipp :)
jag fattar inte! haha.

2008-02-04 @ 22:56:39
URL: http://stephaniewahlstedt.blogspot.com
Postat av: Johanna

Peff: Ska bli
(;

2008-02-05 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0