Whaatsup?

I'll tell you what's up.. freedag !
Idag har jag varit i skolan of course. Underbart härligt vårväder idag med. Man blir så glad.. I helgen blir det nog en del pluggande för min del, tre prov nästa vecka. Men kanske också en del shopping.
Idag har jag lärt mig spela fotboll, så att jag kan impa på min pojkvän (:s pappa).
Och dels för att det var obligatoriskt på gympalektionen. Men det  behöver han ju inte veta..

Ringde förresten nyss till mitt eventuella sommarjobb och dem svarade dem här gången, yey! Tog mitt namn och mobilnummer och sa att dem skulle höra av sig. Hoooppas !

Nu ska jag duscha ..

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vart ska du sommarjobba ?=)

2008-03-01 @ 19:35:13
URL: http://kahron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0