Pi gånger radien i kvadrat genom 2

Idag var jag och Ebba smartare än våran matte-lärare.
Eller okej; Ebbas miniräknare var  ;)

Efter skolan gick jag hem och ut med vovven till Älsklingen. Vi diskuterade
ytterst viktiga saker såsom Romme i helgen? och vad vi ska hitta på på lovet!
Måndag innebär träning och jag tycker att vi va någolunda seriösa idag tjejor.
Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska med till USA i sommar eller inte.

Nu ska jag platta håret och sen sova.
Imorgon ska jag äte minst tre semlor .. helst 7 .


Andreas, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Du är de enda jag vill ha och jag tänker aldrig släppa dig !

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag gillar min miniräknare:)

2008-02-05 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0