Mathilda

Nu är det minst 1.000.000 dagar sen jag träffade Mathilda sist.
I miss her very much !

Mathilda är förövrigt en av dem personer som jag tycker bäst om i hela världen. Vi har liksom gjort allt tillsammas, okej inte precis allt.. men ni fattar. Jag har känt henne sen hon var typ 4 dagar gammal. Sen typ den 12/9-94..
Fast även om vi inte träffas så ofta så finns hon ändå där. Hon är liksom en självklarhet i mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Våra föräldrar träffades när dem var i typ min ålder och har hållit ihop sen dess, och tro mig det kommer jag och Mathilda också göra! Åtminstonde om jag får bestämma. Det har ju alltid varit självklart att vi ska vara kompisar och vi har aldrig direkt bråkat.. väl? Men vad jag egetnligen menar är att vi aldrig haft ett val att inte vara kompisar eller hålla kontakten, för de fixar liksom våra föräldrar. Men även om dem inte hade känt varandra så är jag säker på att jag och Mathilda hade hållit kontakten. För jag behöver henne för att leva! Jag behöver få skratta med henne åt alla möjligt sjuka saker, jag behöver få vara lite barnslig med henne ibland. 
 
image530

image529
 
From cradle to grave syster, visst?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

De va länge sen vi hade så kul! <3

PS. Sen 18/9-94 har jag fått reda på!

Alltså blir det 15-årsjubileum i år!

2009-01-07 @ 21:11:58
URL: http://mthilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0