Vem har access-pass till Dansbandskampen?

I dooo !
Återkommer om det strax.

Först gårdagskvällen.. (säger man så? gårdagskvällen?) 
Efter jag och mi familia hade ätit middag, vi grillade, så kom Andreas och hämtade mig med bil. Maha, lyx! Sen åkte vi hem till honom och han åt middag och vi kollade på idol. Sen kom Martin och vi gick över till Jocke och kollade på film (wanted, mamma mia) med honom och Mikaela. Trevligt!

Imorse vaknade jag och min käraste av att min mamma ringde. Så vi gick upp och jag åkte hem och fixade mig och sen drog vi till e-town för att köpa julklappar.. Hur mysigt som helst! Ska inte säga vad och till vem jag köpte men jag kan avslöja att jag köpte världens sötaste tee till mig själv.

Sen när jag och mami satt på wayne's och drack chailatte ringde kökschefen på jobbet mig och frågade om jag ville jobba ikväll (hmnjaae tänkte jag) "alltså inne i själva hallen, och fylla på mina bufféer" ( JAA! )

Sen blev det raka vägen hem, byta om och bika ner till jobbet.
Det var en erfarenhet vill jag lova,
Skitkul rent ut sagt!

Så nu till rubriken..
- Vad heter du i efternamn Johanna?
- Mohlin..
- Okej, från och med nu heter du Caroline Pettersson..

Haha, eftersom dem inte hade något pass till mig (för att komma in i hallen) så fick jag ta ett random.
Men sen fick jag ett eget, fettttt coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0