Tack och hej, Mälarblickan.

Och så var man arbetslös då.
Idag var sista dan på jobbet innan det stänger igen.
Men med en härlig summa på kontot och nyfunna vänner,
måste jag säga att jag är nöjd.
Nu blir det fokus på skolan till sommaren.


Tänkte dra gårkvällen lite snabbt också.
Jobbade mellan 15 - 20 på bufféerna.
Sen bytta jag om och satte mig med hela släkten som var där.
Mys !
Kollade på finalen och stod och rockade framme vid scenen med mami och paps
Lasse K vann förstås, grattis till dem !
Kan säga att dem såg ganska slitna ut vid frullen idag ;)
Dansade en del min pappa, a.k.a danskungen !

Nu blir det dusch, vetekudde och julmys med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0