Idag hände en läskig sak..

Jag satt på mattelektionen som vanligt, så ska vända mig om och slår i armbågen i stolsryggen och får såhär elektriska knölen/enkelstöten eller vad det kallas. Och det här var de värsta jag varit med om, hela armen börjar bränna och pirra och jag var tvungen att lägga ner huvudet på bordet för det gjorde så djävulusiskt ont.

Sen vaknar jag av att någon (vilket senare visade vara min mattelärare) ruskar om mig och skriker mitt namn.. Min första tanke var "where the heell am i?"  innan jag insåg att jag låg på golvet i klassrummet och min lärare, Ebba och Gutav stod och kollade ner på mig med oroliga miner.

Svimmade.
Bara sådär..

Men since I'm a fighter bestämde jag mig för att inte åke hem utan köra på skoldagen ut, så jag gjorde samh-provet, som förövrigt gick bra, och nu är jag hemma.

Mitt huvud gör lite ont (vilket inte är så konstigt eftersom jag ramlade av stolen och typ.. tog emot mig med huvudet) och jag är fortfarande lite skakig. Gustav har beordrat mig att jag absolut inte får träna idag, vilket jag tänkte. Om mamma har beordrat mig att lägga mig i soffan och vila. Så nu.. soffan.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Do NOT spook me like that again! Starkt av dig att stanna kvar, det vet du! ta hand om dig

2008-12-02 @ 20:21:47
URL: http://ebba0416.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0