God fortsättning .

Efter en härlig sovmorgon och mysig frukost med familjen drog vi oss ut i det underbara vintervädret för en lång hund-promenad. Mys!

Nu är vi hemma igen.
Jag ska duscha och sen blir det mini-julafton med Andreas min älskling
Och senare ska jag leka med alla nya julklappar, hihi !

Hoppas alla haft en lika bra julhelg som jag har.

(btw. drömde jag mardrömmar i natt, eller sort of mardrömmar i alla fall. Jag drömde at jag låg och sov och klockan var typ 03 en veckodag, dvs. att jag skulle upp till skolan om några timmar. Hur som helst så ringer Sandra mig och säger att dem behöver mig ögona böj på jobbet. Liksom what? Men jag åkte ner till jobbet och a l l t i n g sket sig. Dessutom kom Edith och Olivia in sen och hjälpte mig, Edith hade snott en bil som hon körde i. Och så gick jag hem när jag trodde jag var klar och sen ringde S mig igen och sa att jag inte als var klar. Så det var bara att gå upp igen och åka ner till jobbet. Herregud! Är det jag som levt ett stressigt liv på sistonde eller, som nu börjar jaga mig i sömnen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0