Det är synd om mig.

Fredag:
Skolan
Jobba till 23

Lördag:
"Jobba" med uf
Tjejkväll

Söndag:
Jobba

detta har resluterat i ett par feta blå ringar under ögonen.

Jag har så stört mycket plugg kvar, vilket jag inte orkar.
Jag är så slut i kroppen och har så ont i ryggen att jag varken kan stå, sitta eller ligga?
Jag har inte träffat min pojkvän på hur länge som helst. Bara en halvtimme här och där.
Jag har inte umgåtts med familj på typ hela december, vilket suger för det är då jag får julkänsla. Var tog alla våra mysiga adventsfrukostar vägen? Jag kommer inte ens ihåg senast jag verkligen sov ut tills jag vaknade, gick upp och åt en lång mysig frukost med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0