2008, året som gått

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
   Ja, en hel del fasktiskt. Besökte Grekland för att bara nämna ett.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
 
  Hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
  
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
  
Ja, r.i.p Fozzi <3
5. Vilka länder besökte du?
   Norge, Grekl$and (Athen) och Grekland igen (Rhodos)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
    Mer fritid typ, och pengar är aldrig fel.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
   
9/2, 11-16/5, 15-17/8, hela sommaren !
8. Vad var din största framgång 2008?
    Skolan definitivt! Och övningskörningen.
9. Största misstaget?
   
Umgås med fel människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
   
Inte allvarligt.
11. Bästa köpet?
    (Andreas och mamma kommer sucka nu men...) mina svarta pumps (A)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
   
Julklappar tror jag..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
   
Andreas! Varenda sekund och minut. 
    Athenresan var fantastisk!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
   
"Just dance", "i kissed a girl", "pictures of you" m.fl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
   
Osäker faktiskt, det hände en del grejer (i våras) som gjorde mig
    riktigt ledsen och sårad. Sen är jag inte så sprudlande, svävande
    nykär som jag var för ett år sen. Inte för att det är sämre nu, men
    ni fattar nog vad jag menar?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
   
Chillat, umgåtts med kompisar och åkt snowboard!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Behövt plugga?
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2008?
   
Med familjen och släkten <3
19. Blev du kär i år?
   
Jag blir mer och mer kär hela tiden !
20. Hur många one night stands?
   
Gör inte sånt..
21. Bästa boken du läste i år?
   
Camilla Läckbergs - sjöjungfrun.
22. Största musikaliska upptäckten?
   
Nej.
23. Något du önskade dig och fick?
  
  Hm, typ jättebra betyg?
24. Något du önskade dig men inte fick?
   
Inte vad jag minns.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
   
Frukost på säng, solade, lunchade med Kathrine <3, spelade minigolf
    med K & killarna, middag på tavernan med familjen (inkl. farmor och A)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
   
Jaa, att ha sluppit falska "kompisar" som backstabar en gång på gång.
27. Vad fick dig att må bra?
   
Mina riktiga vänner, familjen och Andreas.
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
   
Ärligt? Hm, Zac Efron kanske? Eller GossipGirl-killarna!
29. Vem saknade du?
   
Under korta peridoder typ.. många? Hela året, Charlie, Felicia m.fl.
30. De bästa nya människorna du träffade?
   
Bra fråga.. kom väl lite närmare rätt många på skolan och så. Annars typ
    tjejerna på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0