Stockholmsdag

Idag hade vi bildningsdag i skolan, stockholmsdag. Vi var på myntkabinetten först och fick se och känna på flera 100 år gamla mynt. Sen hade vi lunch, donken it was, och sen träffade jag K och S och vi gick och shoppade lite. Trevligt trevligt. Efter lunch var det dags för nästa besök, strindbergsmuséet. Ärligt talat ganska trist, men intressant. Det måste medges.
Sen hade vi ytterligare några timmar innan bussen (ja, buss till och från shtlm. segt värre!) skulle gå hem, så jag och ebba gick runt och kollade lite. Träffa på pojkarna och efter en tripp till pub lyckades vi komma på rätt buss hem.
Väl hemma åkte jag direkt till träningen, som gick askalas idag. Globen, vi kommer vara bäst! Och efter träningen gick jag direkt hem till älsklingen som jag inte träffat sen i lördags. Vi myste i soffan och kollade tv, så nu är första gången jag kommer hem sen tidigt imorse. Trött efter all dagens stadsvandringar och träningen, nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0