Pluggpluggpluggplugg

Oooh fuck it! Ursäkta språlet men jag ORKAR verkligen inte plugga. Helt slut i hjärnan, kortslutning! Dessvärre finns det inget att göra åt saken, det är det värsta. Men nu är i alla fall hälften av det jobbiga plugget denna vecka förbi, och om man bortser från engelska nationella imorgon så har jag bara företagsekonomiprov och historiauppsatsen kvar. Puuh.

Efter skolan var jag busig och åkte hem till Andreas, istället för hem och plugga, shame on me. Vi myste i typ en timme innan jag sorgligt nog var tvnungen att slita mig därifrån. Och nu saknar jag honom, kärleken min <3

Keep up the good work, jag ska klara det här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0