Måndag, kl. 16.54


Näsan rinner, jag nyser typ 35 gånger i minuten och mitt huvud håller på att sprängas, japp den underbara våren är mycket riktigt här. Härligt mycket pollen i luften idag kan jag säga. Usch.


Eftersom blogg.se fortfarande inte funkar, trots att det står att allt ska vara öppet som normalt, så sitter jag och skriver i word, igen. Vadå beroende av att blogga?


Idag var den en lagom seg dag i skolan. Gjorde matteprovet som jag missade innan lovet. Det gick jättejättebra, eller nej vänta jag skoja. Det gick åt helvete. Jag hoppas på G.

Efter skolan gick jag hem med pojkarna och åt flingor hos H. Nu sitter jag här och segar, ska träna om 1½ timme.


Kunde veerligen inte sova igårkväll. Så jag låg och tänkte på bokstavligen aallt mellan himmel och jord. Insåg att jag tröttnat på min sängram och att jag vill fixa om min säng, att jag ska köpa persienner och att min iPod ju går att koppla ihop med högtalarna till pc'n. Så huset dunkade av musik medans jag sminkade mig imorse. Jag tycker om musik.


En annan sak som jag kom fram till att jag ska inför en typ "lista" i bloggen, varje söndag som jag tänker kalla typ: veckans..

Där ska jag planera och skriva saker om veckan. Typ saker man ser fram emot, saker som måste göras, saker man vill och så. Men eftersom bloggen inte funkade igår så får jag började med detta nu på söndag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0