Man blir så lycklig av detta väder !

Heeeeej sötnosar.

Nationella gick kalasbra, jag gjorde uppgift nummer 2. Vilken gjorde ni?

Sen hade jag svenska och företagsekonomi. Mötte Andreasälsklingen när jag slutade kl. 12.30, vi gick och beställde mat på kebaben, sen cyklade vi hem till mig och åt och glassade i solen, myyyys ! Sen gick vi en promenix med Hazel, Andreas gick hem och jag mötte lillebror på väg hem från skolan, vi bestämde oss för att gå och hälsa på farmor på vägen hem. Hade en trevlig pratstund med farmor och uppdaterade henne på det senaste i mitt liv.

Trots att jag känner mig ganska säker inför provet imorgon så ska jag sätta mig och läsa igenom företagsekonomin. Det är mvg som gäller, annars kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0