Gårdagen var kalasbra!

Klockan 10 började  ES-mötet  med en föreläsning som var den bästa jag varit på. P.O Berg från Stockholms företagsekonomiska institut, fantastisk människa. Verkligen inspirerande! Sen åkte jag, Kathrine, Sofie, Isak och Martin hem till M och gjorde pannkakor till lunch. Myspys!

Sen tillbaka över bron till skolan, jag och Kathrine fortsatte bort mot Thomas där hon skulle träna sina simbarn och jag skulle på idrott. Vi körde ultimate frispee, skitkul var det. Något jag ser fram emot att spela mer i sommar. Sen mötte jag älsklingen och vi cyklade hem i det vackra vädret. När man kan cykla i shorts och t-shirt, då är det varmt!

Sen duschade jag och fixade mig och sen drog jag, mamma, Oscar och farmor till etown för lite shopping.

Kom hem med allt jag behöver nu i vår: En svart skinnjacka, linnen, en tunika/blus, strumpor, smycken och 3 par skor. Då kilade jag över till Martin igen (som förövrigt är min granne för er som inte vet det). Där var Andreas, Martin, Isak, Kathrine, Sofie, Christine, Elsa och Anna. Sen kom Christofer också, och Jennifer. Vi grillde, körde norks fylla, spelade pingis och biljard och hade det allmänt trevligt! Kvällen avslutades med film(er). Tack för en trevlig kväll alla <3

Sen gick jag och A hem till mig och myste och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0